Glutatyonu artırmanın ve aktif kullanılmasını sağlamanın en etkili yolu elbette ki damardan almaktır.

Damar yolu ile direk kan dolaşımına etki sağlandığı için vücut serbest radikallerle savaşma gücü desteklenir ve hücrelerin korunması kontrol altına alınır, yaşlılık belirtilerinin oluşması yavaşlatılır, hastalıklardan korunma olasılığı yükselir.

Uzun yaşam ve hastalıklardan korunma hususu sık merak edilen konular haline geldi. Çünkü yaşam süresi uzadı ve süreyi daha da uzatmak, kaliteli hale getirmek artık birçok kişinin ana motivasyonu oldu. Glutatyon, vücudumuzu hastalıklardan korumamız ve sağlıklı kalmamız için gereken en önemli moleküldür. Normalde vücudumuzda da bulunan bir proteindir.

Glutatyon çok güçlü bir antioksidandır. Hatta bütün antioksidanlar arasında en güçlü olanı olduğundan antioksidanların annesi (mother of all antioxidants) olarak adlandırılır. Vücudumuz glutatyonu üretebiliyor ancak, kalitesiz beslenme, toksinler, ilaçlar, stres, tramva, yaşlanma, enfeksiyonlar gibi sürekli karşılaştığımız sorunların glutatyon seviyemizi düşürür. Glutatyon seviyesinin düşmesi kişiyi enfeksiyonlara karşı daha savunmasız hale getirir. Hücresel hasarlanmalar ve hücresel yaşlanma kaçınılmazdır.

Glutatyonu damardan serum içerisinde hazır formlar da kliniklerde deneyimli ellerden takviye olarak alabilirsiniz. IV Glutatyon uygulaması dediğimiz bu tedavi şekli kliniğimizde uygulanmaktadır. Kişinin klinik değerlendirme sonucuna göre ve gerek duyulduğunda istenebilen antioksidan kapasite ve oksidatif hasar durumuna göre doz planlaması yapılır. İşlem yaklaşık 20-30 dk. sürmektedir. Serum içerisine hazırlanan glutatyon kolunuzdan açılan bir damar yolu ile size verilmektedir. İşlem ağrısızdır. Herhangi bir yan etki beklenmemektedir. Uygulama sonrası kişi kendini daha enerjik, daha zinde ve daha konsantre hissetmeye başlar. Seanslar ilerledikçe glutatyonun tüm vücuttaki olumlu etkileri gibi ciltteki etkisi de görülecektir. Kişi cildinin daha parlak ve canlı olduğunu hissedecektir. Kısa sürede etkili sonuç almak istiyorsanız IV Glutatyon tedavisi ile başlayacağınız değişikliğe beslenme ve egzersiz planlı ve özel gıda takviyeleri ile devam edebilirsiniz.

Glutatyon tedavisinin avantajları;

• Kandaki protein, enzim ve bilirubin seviyesini artırır.
  • Oksidatif stresi azaltır.
  • Sigaranın sağladığı toksik etkiyi yok etmeye yardımcıdır.
  • Hücreleri korur, yeniler, yaşlanma belirtilerini geciktirir.
  • Cilt beyazlamasına yardımcı olur.
  • Daha genç ve canlı görünen bir cilt sağlar.
  • Yaşlanmayı geciktirir.
  • Leke tedavisinde kullanılır.
  • Özellikle şu dönemde bağışıklık ve hastalıklara karşı koruyucudur.